12 marca 2018

Paleta cieni Flawless 4 od Make Up Revolution

Marka Make Up Revolution już nie raz gościła w mojej kosmetyczce. Ma w swojej ofercie wiele różnokolorowych kosmetyków do makijażu, ale chyba to właśnie ich palety cieni do oczu są najpopularniejsze. Za przystępną cenę można wyczarować makijaż w kolorach tęczy (albo w tych delikatniejszych - jak kto woli ;)

Paleta Flawless 4 miała premierę jakoś w listopadzie. Zdążyła się szybko wyprzedać, więc moją upolowałam dopiero w grudniu. Na żywo prezentowała się jeszcze lepiej niż w internecie.


Paleta już z zewnątrz przykuwa wzrok ze względu na przykrywkę w kolorze metalicznego różowego złota.

Flawless 4 to dużo ciepłych, cukierkowych wręcz tonów. Większość z nich jest w macie, ok. 10 to brokatowe, mieniące się odcienie, które rozświetlą każdą stylizację. I to właśnie te mieniące kolorki dopasują się do innych, ponieważ są bardzo uniwersalne - bazują na złocie w różnych tonacjach i w mieszanych kombinacjach z kolorkami zbliżonymi do tych matowych.


Cienie mają bogatą pigmentację, z dobrą bazą pod spodem spokojnie wytrzymają całą imprezę, a nawet cały dzień. Kolorki są zarówno w tonacjach ciepłych jak i tych chłodniejszych, więc każdy znajdzie coś dla siebie. To zdecydowanie paleta dla osób lubiących czasem poszaleć z makijażem. Sprawdzi się świetnie zarówno w karnawale jak i w lecie, ale na co dzień też daje radę. :)

8 komentarzy:

  1. Ładna paleta, ale takie duże wersje mają to do siebie, że zazwyczaj nie korzystam ze wszystkich odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe kolory ma ta paleta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie palety! Idealnie sprawdzają się na wyjazdy i nie wiesz jakie cienie potrzebujesz :D

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest, ale ja teraz staram się trzymać tych mniejszych, bo i tak 3 cieni używam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda, ale kolory niezbyt w mojej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę paletki z mniejszą ilością cieni, bo np. w tej połowy kolorków bym nie używała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie kolory ja własnie zaopatrzy łam sie w MUR Reloaded Newtrals 2 meega kolorki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytania odpowiadam pod postami.